رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

...

1391/9/12 12:02
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونک مامان فندق دوست داشتنی من.اول ببخشید که دیر اپ میکنم.بعدم بگم که اصلا نشد ازت عکس بگیرم آخه تا دوربینو دستم میبینی میای سمتمو عکسا بد میشن و خب اصلا مناسب گذاشتن تو وبت نیستن.خب حالا بریم سر شیرین کاریا و شیطونی های سرکار خانم.حسابی شیطون شدیقلب و ماشالا یه جا بند نمیشی چه انرزی داری مامانی.ایشالا که همیشه سالم باشی.و خب بگم که چند وقتیه که خیلی بیقراری میکنی و ربع ساعتی یه بار شیر میخوای نمیدونم چرا اینجوری شدی؟؟سوالحسابی کارامونو تقلید میکنی ...تو مراسم خاله بتی که میدیدی خانما سینه میزدن و تو پاشون میزدن شما هم انجام میدادی البته سینه که چه بگم میزدی تو شکمت.نیشخنداگه یه وقت بابایی یا من لباسمون رو جایی بذاریم که دستت بهش برسه میری و برش میداری و میاری میدی دستمون.چند روز پیش داشتیم حاضر میشدیم بریم بیرون مانتومو گذاشته بودم رو تخت اومدیو کشیدیشو دادی دستم قربون تو برم که میدونی مانتو مامانه و باید بپوشتشماچکماکان هر کیو ببینی که میخواد بره بیرون و شما رو نبره گریه راه میندازی.شبا هم اساسی غلت میزنی از٩٠ درجه شو داریم تا١٨٠ درجهنیشخندتا ببینی در جا کفشو باز کردیم میریو تندی کفشاتو از توش برمیداری از دست جنابعالی هم همیشه باید در جاکفشی قفل باشه و کلیدش دور از دسترس جنابعالی.یه بارم کلیدشو انداخته بودی پشت جاکفشی و ما نمیدونسیم(بعدا پیداش کردیم)همونموقع میخواستیم بریم بیرون و کفشای منو بابایی تو جا کفشی بود دیگه مجبور شدیم هی در جاکفشیو بکشیمو بکشیم تا میانبر باز شه و کفشامونو برداریمزبانعاشق ویفر رنگارنگی بابایی همیشه از سوپری واست میخره دیشبم واست خریدو چون ما تو ماشین بودیمو شیشه ها هم بالا بود بابابی از پشت شیشه ویفرتو نشونت داد شما هم از اون ور شیشه میخواستی از بابایی بگیریش ولی خب نمیدونستی شیشه ست بینتونچشمکهر روقت چیزی مثل ویفر و شکلات و اینا دستت باشه که بخوای واست بازش کنیمو باز نکنیم خودت دست به کار میشیو سه سوته بازش میکنیقلبخب بیشتر از این چیزی یادم نمیاد اگه یادم اومد اضافه میکنم واست.

بعدا نوشت: از بین میوه ها عاشق نارنگی و موز هستی گرجه هم دوست داری بستنی و ماست هم که دیگه نگو...و البته سالاد هم که خیلی دوست داری یعنی وقتی سالاد رو میبینی دیگه نمیشه نگه ت داشت تو این یه مورد به مامان رفتی عاشق سالادیچشمکالبته یواشکی بگم  بستنی خوردنتم بخودم رفتهنیشخند

امروز میخواستم برم لباسای شسته شده رو بیرون پهن کنم تا لباسا رو  دستم دیدی تندی زودتر از من رفتی سمت در حیاط خلوت و هی میخواستی درو باز کنی اما در بسته بود منم هی میگفتم رومینا برو پیش بابا مامان میخواد بره بیرون بعد کلی ایستادن وقتی دیدی مامان درو واست باز نمیکنه همونجا کنار در نشستی منم دیدم بهیچ راهی نمیشه کنارت کشید بابا رو صدا کردم که آقا سعید بیا این دختر شیطونتو بغل کن که اگه درو وا کنم زودتر از من با پاهای برهنه کوچولوش تو حیاط خلوته.کماکان هم جدال منو شما بر سر جا پیازی باقی ست اخه من نمیدونم چه علاقه ای به پیاز داری که هی بخوای لایه لایه از هم جداشون کنیسوالیه کار جدید هم که چند وقتیه بلدی انجامش بدی اینه که وقتی میخوام لباس تنت کنم خودت کمک میکنی و دستتو میکنی تو استینت جیگر منی تو.امشب دراز کشیده بودم اومدیو رو پام خوابیدی لم داده بودی رو پام عاشق اون لحظه و اون حرکتم.عاااااااااااشق اینم وقتی که تو بغلم لم میدیو بی حرکت به یه جا زل میزنی و آرومی اونموقع یکی از بهترین و زیباترین لحظاتیه که واسم خلق میکنی عزیز دلمقلبماچیه وقتایی که دارم واست میوه پوست میکنم و میگم رومینا بشین پشتتو میکنی بهم و آروم عقب عقب میای تا بشینی رو پام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان کوثری
10 آذر 91 17:52
مسابقههههههه از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
مامان ریحان عسلی
10 آذر 91 18:41
سلام به به چه عج آپ کردی الهی ویفر رنگارنگم نوش جونت حکایتتون با جا کفشیم خیلی با حال بود ای شیطون تا می تونی از این کارا کن صبح سردتون نشد از خواب بیدار شدید ؟
مامان آرتین (الهه)
10 آذر 91 19:38
الهی قربونت برم خاله جون. کاش عکست هم بودددد
مامان پرنیا
10 آذر 91 20:42
یعنی چی ؟تقلب چی منظورتون رو متوجه نشدم عزیزم
مامان پرنیا
10 آذر 91 20:44
.آهان عزیزم متوجه شدم
مامان ترنم کوچولو
10 آذر 91 23:43
ای جاااااان عزیز دلم.ماشالله به این شیطنت هات
باران
11 آذر 91 14:17
سلام دخترنازی دارین واسش 1اسپند دود کنین.چقد دنیای قشنگیه دنیای بچه ها.با اجازتون شما رولینک کردم.خوشحال میشم بهم سربزنین
مامان پریسا
11 آذر 91 19:28
عزیزم .....با این همه شیرین کاری باید قورتت داد
محيا كوچولو
12 آذر 91 1:07
رومينا عسلي چقده نازنازي و شيرينكار شدي!دل ماماني رو زياد آب نكني
مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
12 آذر 91 10:07
آخي عزيزم دختر خوب مواظب پياز باش چشاتو نسوزونه
مامان کوثری
12 آذر 91 12:30
سلام عزیزم رای گیری شروع شده تا روز 5 شنبه لطفا تبلیغات کنید
مامان کوثری
12 آذر 91 12:41
عزیزم رای گیری از امروز تا روز 5 شنبه است پس تبلیغات کنید دوستای گلتون رای بدن
مامان پریسا
12 آذر 91 14:24
زن دایی
12 آذر 91 14:34
سلام ؛ بهترشدی؟ دیشب نیومدی. راستی روزجمعه سفره حضرت رقیه(ع)است.
maryam.k
12 آذر 91 18:48
:-*:-*ماشاالله به این دخیل ناز
شبنم
12 آذر 91 21:51
تو بوشهر به گوچه می گن گرجه؟؟؟..من خوندمش گرچه،بعد دیدم جمله درست نمی شه و یه جاش می لنگه!!،برگشتم و دوباره خوندم،دیدم منظورت گوجه بوده!
اونوقت شما تو هفته و تو طول سال،چند بار لباس می شویید؟؟..فکر کنم هفته ای که هفت روزه،تو هشت روز داری لباس می شویی!!..هر بار هم که یه داستان جدید با رومینا داری!


آره این گوجه فرنگی همان گرجه ست با همان طعم و همان رنگ و همان کیفیت!!!هه هه!!!
شبنم
12 آذر 91 21:52
یه بار که رومینا میاد لباس ها رو می ریزه بیرون..یه بار می یاد دوباره می ذارتشون تو ماشین..یه بار می ره می شینه تو سبد..یه بار می خواد بره تو بالکن..دفعه بعد می خواد چیکار کنه؟؟؟
مامان آرتین (الهه)
13 آذر 91 0:03
سلام فندق خاله. با کمال میل بهت رای دادم


ممنون خاله چوون
مامان پرنیا
13 آذر 91 11:06
رای می دم عزیزم راستی پرنیا هم شرکت کرده شما هم رای بدید
مامان ترنم کوچولو
13 آذر 91 11:30
سلام عزیزم رفتم بهت رای دادم خوشگلم.
کاش برنده شی


مرسی خاله جوون
باران
13 آذر 91 13:21
سلام به فندوقی شمارای دادم.امیدوارم تومسابقه برنده بشه.بوووس


ممنون عزیزم
مامان سارا
13 آذر 91 21:13
سلام عزیزم . فندق ما چطوره ؟ راستی رفتم و رای دادم ایشالا که برنده بشه.


ممنون خانمی.فندق هم خوبه حسابی شیطون شده ماشالا
مامان کوثری
14 آذر 91 10:25
با اجازه لینکتون کردم
مامان ثنا و ثمین
14 آذر 91 21:32
حسابی شیطون بلا شدیاااا
مامان ریحان عسلی
15 آذر 91 18:03
سلام این گرجه نوشتنت منو گشته الهی نوش جونت هر چی که دوست داری رومینا جونیییییییی خ داری
عمه ي آتنا
16 آذر 91 11:33
الان راي ميدم رمز رو خصوصي فرستادم
ستاره زمینی
17 آذر 91 11:44
عزیزکم به به ویفر رنگارنگ .نوش جان. خوشگل خاله ماشالله .عاشق شیطنت.
مامان فاطمه
24 آذر 91 0:31